Guia Del Golfo

Gran directorio de libros en multiples formatos EPUB, PDF, MOBI

Obra galega completa

Sinopsis del Libro

Libro Obra galega completa

“Arealonga” quería ofrecer nun soio volume tódolos textos galegos de Rosalía de Castro, moitos deles somente atopables en publicaciós eruditas. Ademáis de “Cantares Gallegos” e de “Follas Novas”, as dúas grandes obras en galego da nosa autora, esta nosa entrega contén un conto en prosa, unhas traducciós en verso e dez poemas que Rosalía escribiu ó marxe dos dous libros citados. O leutor, por conseguinte, está dediante da totalidade do mensaxe galego de Rosalía. en canto ó erudito, afórraselle o traballo de ter que percurar as pezas esparexidas deste mensaxe. Cando Rosalía de Castro publicóu o seu primeiro libro vernáculo, Galicia era unha enorme gándara de alleamento. Ela, ó definirse e ó definirnos, brindóunos unha tarefa que outros espritos foron precisando e agrandando. Pro ela foi un verdadeiro alborecer. Cando dazasete anos despósi, en 1880, Rosalía viaza ás bisbarras mási escuras da súa intimidade, compón un libro que é un exemplario de poesía fonda, radica e gravemente desacougante. Hai nese libro, tamén, anacos latexantes da Galicia que dasquela padecía, moi concretamente, a historia. Ese volume, “Follas Novas”, consolida, en certa maneira, o que a nosa autora fixera nun lóstrego de intuición e acerto: convertir unha fala popular en ferramenta artística. Despóis de 1880, Rosalía de Castro vai vivir intres cheos de dificultade e de traxedia: desgracias familiares, penosa enfermedade, incomprensiós literarias, xenreiras ... Nestes intres, aqueloutrada por semellantes circunstacias, abandona o idioma que a ela, máis que a ninguén, lle debia a súa renacencia, a súa fermosa renacencia. O presente volume recolle, xustamente, a aportación –adecisiva e primaveral aportación- que Rosalía de Castro tributóu ó noso Rexurdimento.

Ficha del Libro

Total de páginas 346

Autor:

  • Rosalía De Castro

Categoría:

Formatos Disponibles:

PDF, EPUB, MOBI

Descargar Libro

Valoración

Popular

4.4

66 Valoraciones Totales


Otros libros de Crítica Literaria

Vida y papel

Libro Vida y papel

Evocando décadas de una admirable trayectoria como narrador y ensayista, este ómnibus supone el autorretrato definitivo de Félix de Azúa. El volumen une su Autobiografía sin vida y su Autobiografía de papel, dos testimonios únicos de la marea de imágenes y palabras que le han acompañado a lo largo de toda una vida dedicada a la literatura. En una hipnótica narración a dos voces, el autor recorre en la primera parte la corriente visual que ha configurado su mirada y resigue a modo de contrapunto el paisaje verbal que la acompaña. Literatura, lenguaje, poesía y novela del siglo XX...

Ruta 1938-1939 I, números 1-6, junio–noviembre de 1938

Libro Ruta 1938-1939 I, números 1-6, junio–noviembre de 1938

Revistas literarias mexicanas modernas es una serie publicada por el Fondo de Cultura Económica con el propósito de poner nuevamente en circulación, en ediciones facsimilares, las principales revistas literarias aparecidas en México en la primera mitad del siglo xx. De esta manera el curioso lector y el estudioso de nuestras letras tendrán a su alcance este sector de la literatura nacional de acceso tan difícil y de tanto interés documental. Con el objeto de facilitar su consulta, cada revista va precedida por una presentación y una ficha descriptiva, y cada volumen va provisto de un...

Princesa de los hielos

Libro Princesa de los hielos

En las lindes del Reino de la Fantasía, existe un Reino? una tierra fría e inhóspita, donde una joven princesa guarda un importante secreto. Ahora, alguien desea volver al tiempo de la antigua magia, y sólo Gunnar, el gran lobo blanco, puede defender a la princesa Nives.

Rumbo a Marte

Libro Rumbo a Marte

Siete mariposas enamoradas de su imagen. Seis horas y una invasión de ratones. Cinco aves mágicas. Cuatro joyas y un príncipe que hace el gorila. Tres perros que luchan contra sus miedos. Dos peces que sueñan con su libertad. Uno, un pequeño elefante blanco que disfruta con ser diferente y... ¡Cero!, y un ratoncito de campo muy especial. Fernando Alonso retoma la estructura de " El misterioso influjo de la barquillera " , y sustituye la manivela de la barquillera por la cuenta atrás del lanzamiento de un cohete, que será el detonante de estas narraciones.

Últimos Libros



Últimas Búsquedas